vineri, 7 mai 2010

Iti multumesc, iubitul meu R



 In rimul rand  pentru ca-mi esti iubit, prieten si amant – si orice fata isi doreste ca iubitul ei sa-i fie in acelasi timp prieten si amant.
Iti multumesc ca mai ales pe mine, atunci ...

Iti multumesc pentru rabdarea avuta cu mine coplesindu-ma cu atentie si cu grija, mereu a fost asa, dar eu eram prea oarba ca sa observ.

Iti multumesc iubitul meu pentru ca mi-ai suportat toate crizele de gelozie pe care ti le-am facut si pentru care m-ai rasplatit iubindu-ma.

Iti multumesc ca mi-ai oferit tot ceea ce aveam nevoie, fara ca eu sa-ti cer


Iti multumesc ca ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu, chiar daca eu, sunt prea incapatanata sa recunosc, si tu stii asta.

Iti multumesc ca mai suportat ani sa ma pun in gura cu tine si sa te contrazic,  fara sa te enervezi.

Iti multumesc pentru toate durerile pe care ti le-am pricinuit  si pentru care niciodata nu mi le-ai reprosat.

Iti multumesc ca ma accepti sa-ti vorbesc despre ce-mi vine in cap  si tu iti pastrezi calmul. Doar tu m-ai invatat sa-ti spus tot ce-mi trece prin cap.

Iti multumesc pentru ca m-ai invatat sa te iubesc, si sa te iubesc, si iar sa te iubesc. Iar dupa ce m-ai invatat sa iubesc, ai lucrat cu mine la capitorul „dragoste”, o altă picanterie a meniului relatiei noastre. Aici hai să zicem că ti-am stors creierii ceva mai mult, dar am făcut-o si pe asta, tot impreună! Nimeni altul nu a mai făcut dragoste cu mine asa cum numai tu stii să o faci.

Iti sunt recunoscatoare că m-ai făcut pe mine cea mai fericită femeie de pe pamant în detrimentrul celorlalte 6 miliarde de alte persoane. Ai grija de mine si nu mă lasa să ma departez, tine-ma strans, sarută-mă tandru ( aşa cum numai tu stii). . .

Dar nu te voi ierta pentru ca deabea acum, dupa “n” ani mi-ai spus ca atunci  am fost “ femeia visurilor tale”.

Dar, sa nu uit,  in primul rand, iti multumesc... pentru ca ai plecat... caci daca  ai fi ramas, poate te-as fi sufocat cu dragostea mea....dar, plecand, mi-am dat seama cat de  mult TE IUBESC  si m-ai ales ce reprezinti TU pentru mine.
                                                                   Iti multumesc   IUBITUL MEU  R. ca existi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu