marți, 10 august 2010

Un,”TE ROG” de 10 ori

1- Te rog să ne facem obicei, din primele zile: să ne trezim dimineaţa cu TE IUBESC si un sarut

2-Te rog, să nu mă critici niciodată în public. Indiferent cât de neînţelept aş actiona sau vorbi. Eu promit să gândesc fiecare cuvânt înainte de-al rostii,dar dacă se întâmplă să greşesc, păstrează mustrarea pentru când vom fii doar noi. Promit să ascult totul şi în tot de tine, ştiind că o faci din dragoste.

3-Te rog, să nu uiţi niciodată aniversarea noastră. Rişti să mă vezi supărată următoarele 5 zile, apoi să-ţi amintesc următoarele 11 luni de greşeala "gravă" pe care ai făcut-o.

4-Te rog, să-ţi rezervi o zi-doua pe săptămână doar pentru noi doi( uneori şi la două săptămâni, cât timp nu devine obicei ). Fie că vom sta acasă, în sofa, în faţa televizorului cu vasul de floricele sau citind o carte, fie că vom ieşi în oraş sau prin împrejurimi. Să fie o zi doar pentru noi, şi sănătatea relaţiei noastre.

5-Te rog să nu uiţi, că micile detalii mă surprind mai mult decât cadourile sau atenţiile costisitoare.

6-Te rog să mă îmbrăţişezi zilnic, pentru a te putea iubi mai mult

7-Te rog să nu uiţi să taci, când mă vei vedea prea supărată în urma greşelilor mele. Aşteaptă cel putin 20 de minute, înainte să-mi adresezi cuvinte de mustrare, eu oricum, voi ştii că ai deptate chiar dacă pe moment orgoliul ocupă prea mult pentru a face loc unui gram de sinceritate.

8-Te rog să nu renunţi niciodată. Dacă mă vei vedea descurajată, indiferent cât de grea şi imposibilă ar fii situaţia, tu să mă privesti, asa cum stii doar tu. Caci atunci greutatea se va risipi.
9-Te rog să ai grijă de iubirea noastră... să mă ajuţi, şi împreună să învăţăm să ne dezlipim de lume, iar Infinitul ne va înălţa până vom sta îmbrăţişaţi cu Soarele! Să mă ţii mereu de mână, chiar dacă lumea nu va vedea totdeauna.
10. Te rog, sa ma iubesti atunci cand merit mai putin caci atunci am nevoie cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu